.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم اقتدار بیشتر از سوی حبیب حسین زادگان؛
عدم برگزاری به موقع مجامع هیات های ورزشی پاشنه آشیل اداره کل ورزش و جوانان مازندران
شمال نیوز: حبیب حسین زادگان اما این بار باید با تمام قوت جلوی این زیاده خواهی ها که قطعاً در روزهای آینده بیشتر خواهد شد بایستد و به هر کس و ناکسی اجازه ورود برای تصمیم گیری در حوزه ورزش را ندهد. حال این شخص می خواهد سیاسی باشد و یا هر چه دیگر ...

به گزارش شمال نیوز به نقل از شمال ورزشی: بی گمان یکی از مهمترین فاکتورهای ارزیابی عملکرد هر مدیری که در رأس ورزش استان باشد انجام به موقع مجمع انتخاباتی هیات های ورزشی و عدم مداخله وی در روند انتخاب روسای هیات می باشد.
 

همگان می دانیم که انتخاب روسای بسیاری از هیات های ورزشی در طول ادوار مختلف با نظر مستقیم مدیر ورزش استان و یا رئیس فدراسیون صورت پذیرفته و اگر بخواهیم این موضوع را کتمان کنیم بی گمان ساده انگارانه خواهد بود.

در این میان همواره شاهد بودیم که انتخاب اعضای مجمع نیز بارها محل مناقشه داوطلبان بوده و اعتراضات بسیار زیادی از این حیث متوجه ورزش مازندران شده است.

اما یکی از اشتباهات غیر قابل بخشش، عدم برگزاری به موقع انتخابات هیات های ورزشی می باشد که گاهاً با بهانه های واهی در طول سالیان اخیر در ورزش مازندران شاهد آن بوده ایم.

پس از عدم برگزاری به موقع مجمع انتخاباتی هیات ورزش های روستایی عشایری مازندران این بار شنیده شده برخی با بهانه های نابخردانه سعی در فشار به بدنه ورزش استان از طرق مختلف داشته تا انتخابات یکی دیگر از هیات های ورزشی را به تعویق بیندازند. این در حالیست که مقدمات برگزاری این انتخابات کاملاً بصورت قانونی انجام پذیرفته است.

حبیب حسین زادگان اما این بار باید با تمام قوت جلوی این زیاده خواهی ها که قطعاً در روزهای آینده بیشتر خواهد شد بایستد و به هر کس و ناکسی اجازه ورود برای تصمیم گیری در حوزه ورزش را ندهد. حال این شخص می خواهد سیاسی باشد و یا هر چه دیگر...

در این فرصت به همین مقدار بسنده می کنیم اما اگر برخی ها فکر می کنند می توانند با فشار بر بدنه ورزش استان به امیال خود برسند کافیست بار دیگر این کار خود را تکرار کنند. یقین بدانند این قلم ذره ای تردید در رسوایی این زیاده خواهان ورزشی به خود راه نخواهد داد و ماهیت واقعی این دایه های مهربانتر از مادر را برای همگان بر ملا خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ف 26 مهر 1395
اخه ایشان با اجازه سیاسیون و نماینده ها رییس هیات را می کارد خودش هم سیاسی است
ع 26 مهر 1395
نمیدونم آیا واقعا" مسئله را مدیر کل می داند یا خودش زد به کوچه .... بعضی از رواسای هیات استان رد صلاحیت شدند ولی همچنان رئیس هیات و بخور بخور خوبی می کنند
ع 25 مهر 1395
چی شد برادر می ترسی بزنی که گفتم بعضی از رواسای هیات رد صلاحیت بودند والآن بخور بخور می کنند بنده مدرک دارم؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.